maandag 28 januari 2013

Ik hou van...

jou...
Ik was bij NKU uitgekozen om gastdesigner te zijn voor 1 dag. Ik ben wel een paar dagen met dit kaartje bezig geweest dus voor mij was het een paar dagen. Hardstikke leuk!!! Ik mag m'n kaartje al wel laten zien maar de challenge moet nog komen.

De bloemetjes en de hartjes heb ik zelf gemaakt. In het 'boekje' heb ik nog wat woordjes gestempeld.
Om het grote hart heb ik organzalint gerimpeld geplakt.

Er zijn nog een paar challenges waar dit kaartje aan mee doet.

http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ - harten
http://freubeltjes637.blogspot.nl/ - valentijnskaartje - een nieuw blog en dit is de 1e uitdaging.

Groetjes maar weer...

7 opmerkingen:

  1. Wauw Ina, wat een prachtig kaartje, geweldige details heb je gebruikt!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ina, prachtig mooi kaartje heb je gemaakt en bedankt voor het meedoen met onze challenge en veel succes.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een mooie kaart, Ina met leuke details. De bloemen zijn prachtig gemaakt en het boekje is een super idee. Gek dat eens mens er zo lang aan bezig is want je gaat aan alles twijfelen als het zo openbaar wordt als gastdesigner, niet?
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart zeg heel mooi met het hartje.
    En bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een lief kaartje Ina. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Ina en wat een mooie details heb je erop verwerkt, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen