zaterdag 26 januari 2013

Dat verdient een bloemetje...

Ik krijg weer zin in wat fleurigere kleurtjes. Het is nog januari, het sneeuwt én ik heb zin in het voorjaar... Het zal nog wel even duren voordat dat echt zo is. Tilda heeft er ook weer zin in. Die staat al met de gieter en een schepje klaar. Een paar vogelvriendjes om haar heen... gezellig hoor.
De bloemetjes heb ik zelf gemaakt van designpapier. Zo past het natuurlijk altijd bij het kaartje.
Het tekstrondje heb ik ooit ergens van internet gehaald maar ik weet echt niet meer waar.

Challenges:
Dutch Dare Card Challenges - iets met vleugels
DML - Bingo. Ik heb gekozen voor kant/lint - tekst - bedeltje

Groetjes maar weer...


3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, mooi papier en lieve stempel. Net zoals de meeste mensen verlang je dus naar de lente. Maar goed dat we dat allemaal in een kaartje kwijt kunnen.
    Geniet nog van het weekend.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This definitely has a feeling of Spring and is wonderful. Your image is beautiful and I love the little birds swooning around her. :)

    Thank you so much for joining our challenge and sharing your wonderful talent with us at Dutch Dare.
    Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen