dinsdag 27 november 2012

Angel Wings

Ik had verwacht dat het volgende kaartje meer tijd zou kosten dan ik had verwacht. Het liep als een treintje. De Angel Wings heb ik van het blog van Kreateja. Printen, knippen, overnemen op designpapier, weer knippen en dan plakken. Afijn... kijk zelf maar...
Het is een schatje geworden, al zeg ik het zelf. Het papier is van Pion Design.
Tussen de laagjes vleugels heb ik een gestanst hart en een tagje gemaakt.

Ik heb de vleugels uit dubbel cardstock geknipt en bovenaan is het dus ietsje vlak. Het kaartje kan zo wel leuk neergezet worden.
Om een beetje in de sfeer van het kaartje te blijven, moest er natuurlijk wel een engeltje op. Het plaatje heb ik van internet en afgedrukt op cardstock. Zo lijkt het net geschilderd op canvas.

Challenges:
Krea Teja Team - Angel Wings
HobbyVision - Afbeelding op een cirkel
EKEF - Kerstkaart in NIET traditionele kerstkleuren

Groetjes maar weer...


12 opmerkingen:

  1. Hoi Ina , erg mooi heb je dat gemaakt met de Angel Wings. Mooie kleurencombinatie dat roze met zacht-groen. Bedankt voor het meedoen bij KreaTeja. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Ina jij zegt het viel wel mee, maar het lijkt mij wel moeilijk om te maken je hebt helemaal gelijk dat je tevreden bent, de Angel Wings zijn prachtig petje af hoor meisje.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie! Leuk dat je meedoet aan de challenge van Krea TeJa.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan hoor!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super apart kaartje Ina! Mooi gemaakt en prachtige kleurtjes! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien jou Angel Wings er prachtig uit! Heel mooi in deze kleuren.
    Bedankt voor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ;lief roze kaartje! Erg mooi die pastel tinten!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook een leuk idee om hier een kaartje van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende creatie Ina! Bedankt voor het mee doen met de challenge van Krea Teja.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig. en mooi van kleur ook

    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Krea Thea

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi!
    Bedankt voor het meedoen bij Krea Teja :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen