dinsdag 6 december 2011

Uitdaging bij Nicole

Op het blog van Nicole Verkooijen is er tot 10 december een challenge gaande. Helemaal geweldig natuurlijk. Ik kom bijna elke dag wel een keertje bij haar aanwaaien. Ze maakt zulke leuke kaartjes en haar kennis deelt ze ook graag met ons freubelmutsen. Ach... ik vraag me af wie haar niet kent.
Maar goed... dit is mijn kaartje geworden.
Ik ben er zelf heel tevreden over. Een paar kleine details. Het bloemetje heb ik weer zelf gemaakt. Ik heb breed lint genomen en daar een zestal bloemetjes van gestanst. De randjes van de bloemen heb ik voorzichtig bij een vlammetje van een kaars gehouden. Zo krijg je een beetje volume en een leuk randje.
Onderaan het kaartje heb ik 2 gaten gemaakt en daar een belletje in gehangen.
Het papier is van Bo Bunny.

Groetjes maar weer...

1 opmerking:

  1. Mooi kaartje Ina, leuk papier en stempeltje en zo mooi ingekleurd! Wat leuk gedaan overigens met die belletjes. En dank je wel voor je leuke reactie op mijn laatste kaartje.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen