dinsdag 27 december 2011

Laatste kerstkaart???

Bij Christmas challenges was een bloghop en er zat ook een opdracht bij. Die heb ik 2e kerstdag heerlijk zitten freubelen.


Het papier komt uit een paperpas van Maja design. De sneeuwpop is natuurlijk van Magnolia. Hij is ingekleurd met Derwent potloden. Op de achtergrond heb ik nog een paar sneeuwvlokjes gestempeld en geëmbossed.

De sneeuwvlokken zijn gestanst met... weet ik niet meer. Ik onthoud dat allemaal niet ;-) Ik heb er ook één uit vilt gedaan. Staat lekker wollig. De swirls heb ik nog even met een witte gelpen bewerkt.
Het randje en de pluim heb ik bewerkt met glitter. Ook heb ik met een snowmarker nog wat sneeuwvlokjes aangebracht.

Groetjes maar weer...

4 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    Het is een mooi geheel geworden in deze bruintinten.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, all done in warm grey I suspect, love it. Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ina, dank je wel voor je reactie op mijn kaart. Ik heb die van jouw met veel bewondering zitten bekijken. Prachtig gedaan. Vind de kleuren er mooi en al die details die je verwerkt hebt zijn geweldig. Succes met de challenge.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje, Ina. Maar haal nog even de schets weg, dan kan je meedoen met de prijsuitreiking (is een van de regeltjes :o)). Zoals ik al zei, je kaartje is heel mooi, zo in die monotome kleuren. En de sneeuwman vind ik ook prachtig ingekleurd. Toppie hoor! Leuk dat je meedoet met de bloghop bij Christmas Challenges {with sketches}.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen