woensdag 14 september 2011

Trouwkaartjes

Hé hé... daar ben ik weer. Ik ben er een hele poos tussenuit geweest. Heel druk met van alles en nog wat en eigenlijk ook niet echt veel zin. Nu zit ik ff heerlijk alleen. De kleine man ligt op bed voor z'n dutje en de rest is werken of naar school. Even heerlijk tijd voor mezelf. Kop koffie en een laptop doen de rest.
Op internet kwam ik een sketch tegen die me wel wat leek. Ik heb er 2 kaartjes mee gemaakt. Ook hetzelfde afdrukje gebruikt maar 2 verschillende kleurtjes.
Bij deze is het papier van Basic Grey. De lijn heet Bittersweet. De bloem heb ik zelf gemaakt. Ik zoek zo nu en dan op Google en dan kom je toch wel hele leuke dingen tegen.
Dit kaartje is gemaakt met papier van Authentique. De lijn heet Journey. Prachtig papier... Ik ben er op het moment helemaal weg van. Het zal dus wel vaker voorbij komen.
Ik ben benieuwd hoe jullie ze vinden. zelf ben ik er heel tevreden over.

Groetjes maar weer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten