donderdag 15 september 2011

50 jaar getrouwd

Dit kaartje heb ik in opdracht van Bram gemaakt. Bram is m'n zwager en een schat van een kerel. Hij werkt als kapper en een poosje geleden hadden we het over m'n kaartjes. Hij vindt ze prachtig en hij vroeg me om voor z'n ouders een scrapbook te maken naar aanleiding van hun 40 jarige trouwdag. Een hele eer mag ik wel zeggen. Het boek is geweldig mooi geworden. M'n schoonouders zaten met de tranen in hun ogen. Geweldig!!!
Weer even terug naar de kaartjes. Sinds kort neemt Bram de kaartjes mee naar de zaak en daar verkoopt hij ze. Ik moet je zeggen dat het loopt als een tierelier. Hij heeft de laatste 6 weken ruim 80 kaartjes verkocht. Hier kan ik zo van genieten maar ik maak ze niet zo snel als dat hij ze verkoopt. Ik hoef me dus helemaal niet te vervelen. En wat ook zo fijn is... Ik kan nu wat regelmatiger gaan shoppen. En dat is me dan toch vervelend.... ;-)
Maar goed... hier het kaartje wat ik gemaakt heb.
Het papier is van Bo Bunny en heet The Love collection.

Groetjes maar weer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten