donderdag 27 januari 2011

It's a girl...

Ik heb eindelijk weer eens een babykaartje gemaakt en wel voor een meisje. M'n voorraadje babykaartjes was aardig geslonken dus moest ik toch aan de slag.

Het papier is van Pebbles en de lijn heet, heel toepasselijk, New Arrival. Er is een meisjes- en een jongenslijn. Ik vind het in ieder geval prachtig.
De afdrukjes zijn natuurlijk van Magnolia en ze zijn ingekleurd met Derwents.

Wat een schatje is het hé?

Het tekstje past heel goed bij dit kaartje en heb ik bewerkt met DistressInk.

Zoals je kunt zien, is het een tentkaartje geworden. Ik vind het geweldig om ze te maken en ze blijven heel gemakkelijk staan. Je zou er zelfs nog een klein kadootje tussen kunnen doen, bijvoorbeeld een paar sokjes of een leuk mutsje.

Een paar roosjes met een bloemetje erachter doen het natuurlijk altijd goed en het staat zo lief.

Dit was 'm weer voor deze keer. Ik zou het leuk vinden als je een reactie zou achterlaten en volger zou worden.
Groetjes maar weer...

9 opmerkingen:

  1. hoi hoi,
    wauw wat een mooie kaart, stempeltje is ook geweldig.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, alsof het konijntje zo naar binnen kijkt. Leuk dat je meedoet aan de Derwent-challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ina,

    Oooooh wat een schatje is dit. Ik ben meteen een volger van je blog geworden. Heel veel succes met de challenge.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina, wat een schatig kaartje...en wat een leuk idee zo, dat het konijntje naar het babytje kijkt...
    Bedankt voor je deelname aan derwent..

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een superlief babykaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend!!! wat een super lief kaartje en dat haasje ervoor, zo leuk bedacht!

    Succes met de challenges!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een super mooie kaart.


    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend is je kaart zeg! bedankt voor je deelname aan de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge bij Derwent.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen