zondag 9 december 2012

Opschietkaartjes...

Zijn het opschietkaartjes of schiet-op-kaartjes? In ieder geval, ik heb de productie wat verhoogd ;-)) om er genoeg te kunnen maken. De tijd begint nu toch wel een beetje te dringen. Met een aantal 'dezelfde' kaartjes gaat het ietsje sneller. Het mag ook geen afraffelwerk worden want dat past niet bij me. Nu dus even 3 kaartjes die bijna hetzelfde zijn maar ik ben er wel heel tevreden over.
Het papier is van Authentique en heet Festive. Gisteren heb ik het gekocht bij Scrapdelight en toen ik thuis kwam zag ik dat ik de paperpad en een set 12" had meegenomen. Dit zag ik thuis pas... Als ik zo koop, dan weet ik dat ik het mooi vind. Hihihi...
Het stempelafdrukje is van Docrafts. Ik heb de stempel ingekleurd met de Distressmarkers.
Ik ben er weer helemaal wijs mee.

Groetjes maar weer...


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk Ina dat jouw mannetje ook een berichtje naar je stuurt, wat lief van hem, hij heeft ook helemaal gelijk het zijn kunstwerkjes, dat noem jij dan snelle kaarten, meisje wat een werk heb je hier aan gehad, ze zijn prachtig gemaakt. Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen