dinsdag 7 februari 2012

Sneeuwballengevecht

Het volgende kaartje is gemaakt met Kraft en papier van Maja Design.
Het plaatje heb ik ergens van internet, al een tijdje terug. Het idee voor het kaartje komt bij ge-we vandaan. De sketch komt van Christmaschallenges en daar doet het kaartje ook mee aan de challenge.
Het is wel een toepasselijk kaartje, vond ik.
De swirl met de tekst heb ik op internet gezien en vond ik hardstikke leuk. Het is een keer wat anders. De tickets heb ik ook ooit eens gedownload.
De sneeuw is nog bewerkt met Stichles maar dat is moeilijk te zien op de foto.

Groetjes maar weer...

5 opmerkingen:

  1. Wat is dit een prachtig kaartje Ina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit je kaartje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt Ina!! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Christmas Challenges {with sketches}.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Ina, what a gorgeous card. I love the image you've used and the colours are fabulous. Thanks for joining us at CCWS
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card Ina, great papers you've used. Thanks for joining us at CCWS this time. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen