vrijdag 29 april 2011

Guest Designer

Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb voor http://itsamagnoliachallenge.blogspot.com/. Ik mocht deze keer als guest-designer meedoen. Ontzettend gaaf om te doen.
Het moest een kaartje worden voor een man. Omdat ik met verhuiskaartjes bezig was, heb ik er deze van gemaakt. Het papier is van KaiserCraft en heet Le Chateau Collection. Edwin is ingekleurd met Derwents. Het doosje is gemaakt ban papier van Jillibean Soup. Dat paste, wat nummertjes betreft, perfect bij het papier. In het doosje zit rijst. Het venstertje heb ik uitgestanst met Nellie's Multi Frame's. Het tagje op de kaart heb ik gemaakt met een stans van Magnolia. Voor het sentimentje op het doosje heb ik een randpons van Fiskars gebruikt.

Hier is de rijst wat beter te zien. Een leuk lintje met een sleuteltje eraan maakt het geheel af. Ik heb er bewust niet teveel frutseltjes op gemaakt omdat dat de aandacht van het doosje weer wegtrekt.
Voor de persoon die dit kaartje krijgt is het natuurlijk altijd handig om wat rijst 'achter de hand' te hebben. Studenten hebben het meestal niet zo breed.
Wat vinden jullie er van?
Groetjes maar weer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten