donderdag 3 maart 2011

Eindelijk...

Eindelijk weer even tijd om wat te plaatsen. Ik heb wel kunnen freubelen maar het kwam er niet van om het hier neer te zetten.
Ik heb me een beetje bezig gehouden met jongenskaartjes want die had ik heel weinig.
Het papier is van My Mind's Eye en de lijn heet Fine and Dandy. Ik had een paperpad gekocht en ik heb er heerlijk mee gewerkt.
Dit vond ik wel een toepasselijke titel bij het afdrukje. Het valt niet mee om jezelf aan te kleden maar hij doet zo z'n best...

Het bloemetje heb ik zelf gemaakt van Crispy Lint. Neem een stukje lint en rijg er aan 1 kant een stukje garen door. Dan aantrekken, knoopje erin en even modelliseren. Met een stukje borduurzijde heb ik de knoop erop vastgezet en dan krijg je dit resultaat.

Omdat er op een jongenskaartje niet zo vaak bloemetjes worden gedaan heb ik er een bedeltje aan gehangen. Een sterretje... die ik laat terugkomen op het kaartje.

Ik heb de kleur oranje gebruikt om toch wat vrolijkheid aan dit kaartje te geven.

Tot de volgende keer maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten