zaterdag 11 september 2010

Zonnebloem...

Dit kaartje heb ik gisteren gemaakt. De foto komt uit onze eigen tuin. De zon scheen prachtig op de bloem dus ik gelijk met het fototoestel er op af.
Ik heb dit kaartje gemaakt voor een mevrouw die een moeilijke tijd tegemoed gaat. Ik hoop dat ze af en toe een zonnestraaltje van dit kaartje voelt.

En dit is de binnenkant.


Ik ben er zelf heel tevreden over. Ik heb er niet teveel frutseltjes bij gedaan want dat haalt het effect van de bloem weg.
Het papier is een oudere lijn van MME.

Groetjes, Ina

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! ik weet zeker dat degene die de kaart ontvangt hier veel steun aan heeft. Heel leuk gedaan met de foto uit eigen tuin.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je maakt prachtige kaartjes !!
    ga vooral zo door !
    groetjes
    marion (wdepoe)

    BeantwoordenVerwijderen